Vidare till intervju Milton1515 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton1515

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton sjödin

Vad är ditt discord namn? jaghetermilton#7900

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Svensson och han är född 1990. Han har haft en stökig uppväxt genom att hans föräldrar dog i tidig ålder och jan flyttades runt mellan mor/far föräldrar och olika hem. När jan gick i skolan hade han tuft till en början med att hitta vänner men klarade plugget med ok betyg. Senare i sökte jan till en mekaniker utbildning. Efter att ha jobbat några år som bil mekaniker valde jan att packa väskorna och flytta till staden Unive där han idag jobbar som bygg arbetare men letar aktivt tillbaka till att jobba som bil mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra RP då jag kommer att höja jobb RPn och ta mitt rollspelande så seriöst som det går så att jag kan utveckla servern. Sen om jag fortsätter köra så kommer jag donera en slant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst det innebär att man prioriterar den andra personens framgång och välbehag i en situation. Och att man inte ska spela för att vinna. Tex Kriminella och Poliser ska inte bara ha "vinnande" scenarion utan spela så BÅDA partier kan ha kul.

Hur hittade du Unive? Hittade servern genom en vän, vilket jag är tacksam för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka