Nekad milton1224 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milton1224

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? fazesessammer

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonathan Svensson är 19 år gammal. han kommer från en liten ort utanför storstaden Göteborg. Jonathan har problem med sitt temperament då han kämpar med Adhd. Har varit missförstådd sen liten och inte fått den hjälp han behöver med att hantera sin impulsivitet. Jonathan har aldrig gillat sport men något han gillar är bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan komma med idéer och vill lära mig att samspela med andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario behöver inte vara att det är tex tråkigt att förlora för vi spelar tillsammans. Att alla ska få vara delaktiga i spelet tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Bidra till servern och Community utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det är en regel, Ansvar man har skyldighet att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag gillar rollspel. Då får man vara någon annan för en stund

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har adhd och autism men vill så gärna ha en bra server att spela i där jag inte blir idiotförklarad för att jag kanske inte förstår allt direkt. Men jag vill lära mig.

Nekad, endast 1 ansökan per 24h och utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka