Nekad milton1212@ | Medlem ansökning [Noaho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milton1212@

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857575009/

Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? Milton#1897

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter karl gustafsson och kommer i från luleå han föddes år 1997 och växte upp i ett medelklass samhälle tillsammans med hans familj består av hans familj. karl gustafsson familj består ab hans yngre syster hans älder bröder, och sin mor. karls såg sällan sin fader när han växte upp och en dag så försvann han och lämnade inte ett spår efter sig. förutom problemen med hans far så hade karl en väldigt bra uppväxt, han hade många vänner och syskon och sin mor älskade honom stort. En gång när han var ung och skulle gå hem från en vän mitt i natten så såg han tre killar bråka med varann. han fortsatte gå men tittade försiktige mot de och lyssnade på vad de sa, sedan så tog en utav männen fram en pistol och sköt mot den andra mannen. detta blev början på ett stort gängkrig som varade i flera år. denna händelsen fick honom att vilja ta tag i det och bestämma sig för vad han ville göra med sitt liv. han gick ut med fulla A, b och c i betyg på i luleå karl jobbar just nu i gruvan. på sin fritid gillar karl att klättra i berg och titta på film.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill hjälpa att utveckla servern och jag kommer bidra med svin bra rp. och man kan använda blocket och twitter vilket kommer bli roligare och sånt. det här är ochså den bästa rp servern jag kan hitta på unive . jag har ochså sätt det att det finns bra carmeets så jag vill åka på. jag kommer ochså göra roliga scenarion som är roligt för båda parter, jag kommer inte hålla på och åka runt och bara lalla och ramma rakt in i folk och så.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med hög och rolig rp nivå då jag tidgare spelat på servern och andra servrar innan. jag kommer ochså att se till så att min omgivning får rolig rp. jag kommer ochså att bidra med roliga scenario får roliga rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder ungefär att man ska rp så bra man kan och göra scenariot så bra och roligt för bägge parterna och inte ba för sin egen vinning

Hur hittade du Unive? igenom streamers och vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka