Nekad Milton050507 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton050507

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071081556/

Ditt Hex-ID: 11000014235b454

Vad är din discord tagg? 4129

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminell utan krimm roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig eftersom att jag hade en kniv och dödade en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille började hålla på med en tjej och säga massa saker osv så jag skyddade henne. Då började killen trackasera mig och sprang emot mig med en kniv. Jag blev rädd och tog upp min kniv som försvar och använde den för att försvara mig. Han dog inte av mig utan av en annan kille som kom dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag inte visste att man inte fick ha kniv om man inte var kriminell, det var en kille som kom fram till mig och frågade om jag ville köpa en kniv, jag är ny på servern så trodde inte att man inte fick ha det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RDM och OOC men båda bannsen var felaktiga och de tog tillbaka dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle från första början inte köpt kniven och jag skulle inte använt kniv emot killen men han sprang emot mig med kniv så jag blev rädd och försvarade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte ha olagliga saker på mig utan att vara kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Personen kallade dig för simp och sedan så sade du följ efter mig, då tog du honom till en gränd och tog fram en kniv och sa swicha 50000 tusen. Efter det några minuter i väntan på swich sprang han nån meter och då knivhögg du honom med en fällkninv utan krim roll som är helt oacceptabelt. Du har även minst 5 banns så ljug inte i dina överklagans men om du kollade fel så kolla noggrannare nästa gång tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka