Accepterad Milton050507 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton050507

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100489269/

Ditt Hex-ID: 110000143f66e35 (Hex)

Vad är din discord tagg? 3645

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig eftersom att de inte vet hela historien om vad som hände innan jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis blev nedslagen av en kille vid torget. han kallad på mig så jag körde dit och när jag kommer dit så hittar jag killen som slog min kompis. Killen visste att jag vat hans kompis eftersom att vi hade pratat med honom innan händelsen. Jag tar iväg killen och frågar honom varför han var kaxig och varför han slog min vän. jag sa till honom innan att om han inte slutar var kaxig kommer det inte sluta bra för honom. Jag dödade honom eftersom att han tog upp sin mobil och jag kände mig hotad eftersom att han skulle ringa sina vänner och jag var tvungen att döda honom innan alla dem var emot bara mig och eftersom att han slog min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att han hade slagit min kompis mycket och han försökte ringa sina vänner. Jag kan förstå varför jag blev bannad och att scenariot kan ha sätt fel ut för staff eftersom att de inte visste hela back storyn. Det är klart att jag skyddar min kompis som blir nedslagen och om han ringer sina kompisar för att de ska komma och ta mig måste jag göra mig av med honom så att hans kompis inte kommer

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för OOC och RDM även kriminellt i twitter.
Alla mina tidigare banns har varit felaktiga och jag har överklagat dem. Det har nästan alltid varit så att de som bannade mig inte vet vad som har hänt innan händelsen jag blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle pratat med honom mer och försökt skapa ett bättre scenario. Detta hade gjort att det blev bättre RP och det hade blivit roligare för alla inblandade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska försöka skapa bättre scenarion och prata mer innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka