Nekad Milton050507 | Ansökan till Servervakt [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton050507

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2004

Vad heter du på discord? Milton#3645

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 13 - 23

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern runt 3 veckor men har spleat Fivem länge på andra servrar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bidra till en mycket bättre RP genom att sparka eller ge varning till de som missköter sig eller bara lallar och förstör RP. Jag vill att servern ska utvecklas så mycket som möjligt och att det ska vara så bra RP som möjligt så att alla spelarna stannar kvar på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna göra allt jag kan för att få servern att bli igenkänd som sverigest bästa Fivem server. Jag vill inte att folk ska hålla på att första och få servern att se dålig ut.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer gör all RP mycket bättre genom att sparka de som bara är inne för att förstöra eller bara lallar. Jag kommer även göra så att foket som spelar på servern tycker om servern och RP:n så pass mycket så att de kan rekomendera den vidare så att servern kan utväkclas så mycket som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer bidra till en mycket bättre RP genom att sparka eller ge varning till de som missköter sig eller bara lallar och förstör RP. Jag vill att servern ska utvecklas så mycket som möjligt och att det ska vara så bra RP som möjligt så att alla spelarna stannar kvar på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill att servern som sagt ska ha en hög och bra RP nivå och jag vill kunna bidra så mycket jag kan till detta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit mod på en engelsk server som heter Hoodlife RP, Där fick jag lära mig mycket om komandon och i vilka tillfällen man ska använda de på.

Är du whitelistad på serven? Ja det har jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag, Jag har ban för ooc,lall och sunt och förnuft. och jag har tagit lärdom av alla och kör lugnt i staden håller hastighetsgränsen på 80 km och kan alla regler eftersom jag inväntar en White list intervju och kör Fivem seriöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka