Nekad milton möller | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toshiro

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 28 Oktober 2006

Vad heter du på discord? toshiro#2286

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 52 h

Hur aktiv kommer du att vara? under sommarlovet ungerfär varje dag men efter sommarlovet kanske varannan dag

Vad heter du? simon tarakeshi

Hur gammal är du? 1993-10-28

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för att jag vill hjälpa folk som var i samma situation som jag var i när jag var yngre. jag vill även göra staden mer brottsfri.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att folk som är brottsliga ska ändra sina vanor och bli en del av samhället igen. det är även viktigt att hjälpa psykiskt instabila människor så att dem hamnar på bättre tankar. jag har även varit kriminell i en annan stad för länge sedan och därför vill jag att dem som är kriminella ska ändra sina vanor.

Vad vet du om yrket i helhet? som en polis ska du visa respekt, du måste ha anledning till att göra saker du gör, t.ex. du kan inte söka igenom någon utan anledning.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inga tidigare erfarenheter som någon blåljus personal.

Hur är du som person? jag är en trevlig person som vill folk det bästa, även som nämnt tidigare vill jag hjälpa folk

Är det något vi bör veta om dig? ibland kan jag vara väldigt impulsiv, men det händer väldigt sällan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka