- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987264758/
Vad är ditt namn i verkligheten? milton möller
Vad är ditt discord namn? toshiro#2286 (om det behövs så kan jag byta namn på disc till mitt irl / steam namn)
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. namn: Simon Tarakechi. ålder: 22 år. ursprung: Half svensk halv japansk
min karaktär det är en ex kriminell som försöker ta sig ifrån den kriminella sidan av sig själv, den sidan som misshandlar och rånar. nu försöker han att ändra hans liv för det bättre, men han har lite svårt eftersom hans vänner är kriminella och han vill inte lämna dem så det har skapat ett dilemma. han kan brista och återgå till den testosteron drivna och impulsiva sidan av sig själv, den sidan av han som tänker mer på street cred och hur många liv han tar. på gatan blir han kallad för samurajen för att han är smidig, kort och tar liv som det var en vardaglig syssla.
simon fick sitt efternamn från hans pappa som är japansk medans hans mamma är svensk, Simon flyttade från japan redan när han var 2, så han kan ingen japanska och pratar ren svenska utan brytning. simons föräldrar träffades i japan sen 3 år efter så föddes simon.
han gillar att spendera pengar på snabba bilar, kläder men nu när han ska bli en del av samhället igen så ska detta ändras.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är ny på rp och jag har kollat på mycket gta rp på twitch och yt och jag har tyckt det har sätt väldigt kul ut. jag vill även spela på en server som har väldigt många spelare, jag kommer ta rp't seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag hittade unive när jag kollade på twitch och tyckte det såg väldigt spännande ut så jag ville testa det själv
Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom twitch och sedan youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill rolspela till mestadels för det värkar väldigt roligt, det vill säga att jag vill göra det för att ha kul. men jag kommer även ta rp't seriöst
Vad har du som mål att uppnå på Unive? till mestadels ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope unive är den första servern jag ansöker till, men jag har lite erfarenhet i form av twitch och yt.
Vad är ditt namn i verkligheten? milton möller
Vad är ditt discord namn? toshiro#2286 (om det behövs så kan jag byta namn på disc till mitt irl / steam namn)
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. namn: Simon Tarakechi. ålder: 22 år. ursprung: Half svensk halv japansk
min karaktär det är en ex kriminell som försöker ta sig ifrån den kriminella sidan av sig själv, den sidan som misshandlar och rånar. nu försöker han att ändra hans liv för det bättre, men han har lite svårt eftersom hans vänner är kriminella och han vill inte lämna dem så det har skapat ett dilemma. han kan brista och återgå till den testosteron drivna och impulsiva sidan av sig själv, den sidan av han som tänker mer på street cred och hur många liv han tar. på gatan blir han kallad för samurajen för att han är smidig, kort och tar liv som det var en vardaglig syssla.
simon fick sitt efternamn från hans pappa som är japansk medans hans mamma är svensk, Simon flyttade från japan redan när han var 2, så han kan ingen japanska och pratar ren svenska utan brytning. simons föräldrar träffades i japan sen 3 år efter så föddes simon.
han gillar att spendera pengar på snabba bilar, kläder men nu när han ska bli en del av samhället igen så ska detta ändras.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är ny på rp och jag har kollat på mycket gta rp på twitch och yt och jag har tyckt det har sätt väldigt kul ut. jag vill även spela på en server som har väldigt många spelare, jag kommer ta rp't seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag hittade unive när jag kollade på twitch och tyckte det såg väldigt spännande ut så jag ville testa det själv
Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom twitch och sedan youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill rolspela till mestadels för det värkar väldigt roligt, det vill säga att jag vill göra det för att ha kul. men jag kommer även ta rp't seriöst
Vad har du som mål att uppnå på Unive? till mestadels ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope unive är den första servern jag ansöker till, men jag har lite erfarenhet i form av twitch och yt.