Nekad milton möller | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toshiro

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987264758/

Vad är ditt namn i verkligheten? milton möller

Vad är ditt discord namn? toshiro#2286

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en ex kriminell som försöker ta sig ifrån den kriminella sidan av sig själv, den sidan som misshandlar och rånar. nu försöker han att ändra hans liv för det bättre, men han har lite svårt eftersom hans vänner är kriminella och han vill inte lämna dem så det har skapat ett dilemma. han kan brista och återgå till den testosteron drivna och impulsiva sidan av sig själv, den sidan av han som tänker mer på street cred och hur många liv han tar. på gatan blir han kallad för samurajen för att han är smidig, kort och tar liv som det var en vardaglig syssla.

simon fick sitt efternamn från hans pappa som är japansk medans hans mamma är svensk, Simon flyttade från japan redan när han var 2, så han kan ingen japanska och pratar ren svenska utan brytning. simons föräldrar träffades i japan sen 3 år efter så föddes simon.

han gillar att spendera pengar på snabba bilar, kläder men nu när han ska bli en del av samhället igen så ska detta ändras. simons hobby utifrån hans före detta kriminella liv är: hänga med vänner, kläder och bilar. simon har en svaghet och denna svaghet är pengar, simon skulle kunna göra vad som helst för lite pengar. dvs. simon är en hårt jobbande person eftersom han inte har haft det lätt under sin barndom.

simon gillar även att lösa mysterium, han vill även hjälpa folk som är i den situationen som han var i när han var yngre och ta ut dessa personerna ur det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är ny på rp och jag har kollat på mycket gta rp på twitch och yt och jag har tyckt det har sätt väldigt kul ut. jag vill även spela på en server som har väldigt många spelare, jag kommer ta rp't seriöst. jag började spela lite på servern utan medlemskap men det var inte så kul eftersom jag ville ha ett jobb. jag kommer bidra med en trevlig attityd och försöka mitt bästa på att rp'a men efter en tag så kommer jag lära mig mer om rp och hur man gör det på bästa sätt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag hittade unive när jag kollade på twitch och tyckte det såg väldigt spännande ut så jag ville testa det själv. även att denna server har ett stort community och ett bra non toxic community utifrån vad jag har fått höra

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom twitch och sedan youtube, och streamers som jag gillar streamade på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill rolspela till mestadels för det värkar väldigt roligt, det vill säga att jag vill göra det för att ha kul. men jag kommer även ta rp't seriöst. jag vill även bli bättre på att rp'a.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? till mestadels ha kul, men även bli bättre på rp, skaffa job som polis, sjukvårdare eller inom bil industrin.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope unive är den första servern jag ansöker till, men jag har lite erfarenhet i form av twitch och yt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top