Ej Antagen Milton Hedström | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Collin

Vad heter du på discord? _oxn_1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013f12face

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv 3-8 timmar per dag. lov helger samt veckodagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/colli/Pictures/Screenshots/Skärmbild%202025-07-04%20001757.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på en FiveM-server är att upprätthålla ordning och se till att spelare följer serverns regler. Det innebär att övervaka chatten och spelet för att identifiera regelbrott, hantera rapporter från spelare, och ingripa vid behov genom att varna, kicka eller banna spelare som bryter mot reglerna. Servervakten ska också vara en hjälpande hand för spelare som har frågor eller problem, och bidra till en positiv och trivsam atmosfär på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag brinner för FiveM och vill bidra till att skapa en positiv och rättvis spelupplevelse för alla. Jag har spelat på servern länge och känner väl till reglerna och communityn. Jag är en hjälpsam och engagerad person som gillar att lösa problem och hjälpa andra. Jag tror att jag har de egenskaper som krävs för att vara en bra servervakt och jag är redo att lägga ner den tid och energi som krävs för att göra servern till en ännu bättre plats.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag skulle säga att abuse som sv kan vara att använda rollen för sitt eget bästa samt för makt istället för att jobba som servervakt.
korruption kan innebära att använda kommandon som /revive, /dv, /svban, osv för makt och för sitt eget bästa. istället ska man använda ansvaret som servervakt på ett bra sätt genom att hjälpa många, se till att regler följs och se till så att andra servervakter, mas, helpers, osv tar ansvar, det vill säga att de inte är korrupta samt inte abusar.

MVH. _oxn_1

Nekad.
Anledning: Varit bannad senaste månaden
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka