Accepterad milton gillar hästar | Ban Överklagan [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milton gillar hästar

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449773436/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? ralleballe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-24 151148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ralleballe valde att banna mig för att jag körde en polis bil och råkade köra på en ambulans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis som har spelat på servern länge var ute o körde så dog våran bil. och så sa jag att vi kunde ta en polisbil till ett garage och då sa min kompis nej men då sa jag bara till ett garage och så gick han med på de. då råkade vi köra på en ambulans för jag laggade as mycket. vi stod där i typ 1 minut och fattade ingenting av vad som händer för jag laggade. Sen ser jag bara i chatten att ralleballe skriver: vad håller ni på med, då fick jag lite små panik o bara körde därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en giltig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har endel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta en polis bil från första början eftersom man absolut inte får göra de under några omständigheter. Endast om man är polis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte ta polis bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka