Milton Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092736390/
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Andersson
Vad är ditt discord namn? ! Kyro#1337
Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008
Berätta om din karaktär. Pontus lövstrand : Han är en nyutflyttad student som söker jobb. Han är 22 år gammal och gillar att spela och gå på carmeets han är lite elak mot folk och har autism så han blir lätt frustrerad. Han gillar att gå runt på torget och prata med folk. Han är väldigt pratglad och han kan bjuda på sig själv. Han gillar att festa och vill ansöka som bilsäljare. Jag gillar att pimpa bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill lära mig att roleplaya och ha kul. Medans jag kan bjuda på mig själv. Jag är mogen och kan hålla roleplay på en rolig nivå. Jag kan ta kritik och följa order på mitt jobb. Jag kommer vara mer akriv också om jag får wl för att då kan jag roleplaya på riktigt och jobba. Jag har läst alla regler.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna jobba och uppnå en verklig experience. Samt kunna vara mer aktiv och få en mer verklig känsla när jag spelar
Hur hittade du Unive? av min kompis , och att jag sökte på fivem på youtube och så kom ni upp och så hitta jag den på play tabben
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna vara rolig och bjuda på mig själv. Jag vill också nå en verklig nivå på mitt roleplay så det känns som jag är i verkligheten.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton Andersson
Vad är ditt discord namn? ! Kyro#1337
Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008
Berätta om din karaktär. Pontus lövstrand : Han är en nyutflyttad student som söker jobb. Han är 22 år gammal och gillar att spela och gå på carmeets han är lite elak mot folk och har autism så han blir lätt frustrerad. Han gillar att gå runt på torget och prata med folk. Han är väldigt pratglad och han kan bjuda på sig själv. Han gillar att festa och vill ansöka som bilsäljare. Jag gillar att pimpa bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill lära mig att roleplaya och ha kul. Medans jag kan bjuda på mig själv. Jag är mogen och kan hålla roleplay på en rolig nivå. Jag kan ta kritik och följa order på mitt jobb. Jag kommer vara mer akriv också om jag får wl för att då kan jag roleplaya på riktigt och jobba. Jag har läst alla regler.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna jobba och uppnå en verklig experience. Samt kunna vara mer aktiv och få en mer verklig känsla när jag spelar
Hur hittade du Unive? av min kompis , och att jag sökte på fivem på youtube och så kom ni upp och så hitta jag den på play tabben
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna vara rolig och bjuda på mig själv. Jag vill också nå en verklig nivå på mitt roleplay så det känns som jag är i verkligheten.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej