Nekad milosxm | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moss

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353142803

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? milosxm231#3837

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Ekarström och han är född den 2000 vilket betyder att han är 22 år gammal. han är inte från Sverige han viste inte var han bodde innan för att det var ett krig i hans gamla land. i hans hemland så hade han inte mycket pengar så han köpte den billigaste flygbiljetten som fans och åkte till los Santos eller där Unive ligger.

William vet inte vad han vill i livet längre men han vet att han vill ha ett jobb som en mekaniker för han gillar bilar.
William är också väldigt pratglad så han kommer att blir vän med många personer.
William har varit lite dålig i hans hemland han var aggressiv och arg hela tiden men nu har han ändrats han är snäll och glad nu. men ibland kommer ilskan tillbaka och det tillfället är inte bra.

William har inga föräldrar dom dog i kriget i hans hemland men han är glad endå för hans föräldrar slog och spankade honom heltiden.
William tror att han är rik men har är egentligen jätte fattig så nu måste han jobba som ingenting för att kunna handla mat och snygga bilar.
William är just nu hemlös men han drömmer om att bo i ett stort hus.
William har en bil den är hel lila och om man rör den så ligger man illa ute.
William är också svin bra på att köra bil. han har kört sin lila Volvo i 100 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill höja min förmåga att rpa som en vanlig person som jobbar. jag tänker bli chef på ex: autoexperten, mekonomen eller vianor. jag har en hög rpnivå och har över 200h på fivem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer försöka att höja andras rpnivå medans jag tex: ger dom en taxi tur eller ett färgbyte på en bil. ag kommer ha en hög rånivå så dom andra runt mig också hänger med och höjer deras rå nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är när man tex: inte lyssnar på rånaren om du är med i ett rån. eller om du försöker att överleva istället för din komis

Hur hittade du Unive? jag hittade den själv det är en av sveriges mest kända fivem servrar. och en kompis sa att det var en bra server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka