- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor
Vad heter du IRL? Milo
Vad heter du på discord? Moss#6969
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? i 2 mådander
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka skaffa fler personal och göra så att folket som kommer in har en bra tid och att dom inte behöver stanna för länge. jag kommer också sträva efter en snäll personal.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där i 2 dagar nu och har varit chef på cs-styling på ortenwave och där var det samma system som det är på unive. jag vet hur man anställer folk, hur man skapar fakturor, hur man ändrar färg, hur man fixa delar, hur man ändrar däck osv.
Hur ofta kommer du vara inne? runt 5h var dag om jag inte är iväg!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive för jag blev indragen medlem på ortenwave.
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Milo
Vad heter du på discord? Moss#6969
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? i 2 mådander
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka skaffa fler personal och göra så att folket som kommer in har en bra tid och att dom inte behöver stanna för länge. jag kommer också sträva efter en snäll personal.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där i 2 dagar nu och har varit chef på cs-styling på ortenwave och där var det samma system som det är på unive. jag vet hur man anställer folk, hur man skapar fakturor, hur man ändrar färg, hur man fixa delar, hur man ändrar däck osv.
Hur ofta kommer du vara inne? runt 5h var dag om jag inte är iväg!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive för jag blev indragen medlem på ortenwave.
Har du läst våra Regler? Ja