Nekad Milos Grill och Pill AB | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MIlo

Vad är ditt discord namn? knox_snus

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karakträ heter allen eriksson är 20 år gammal och mådde inte så bra under sin uppväxt så han fick mkt stryk och hans pappa berättrade hur dålig han var och hans mamma försökte försvara hans mamma men mamma kunde inte försvara då pappa hotade med vapen och pappan var bossen i svergies största gäng och sedan gick det några år och allen va 15 och sattes in på sis för vapen brott och försök till rån och han fick sitta där i 2 år och sedan när han kom ut hade han inget på sig ingen telefon eller inget och försökte få tag i sin mamma och sen va det en kille han frågade om han kunde få låna hans telefon men så visade sig att det va hans pappas värsta fiende så han kidnappade allen och så sen när dem hade kidnappat han så ringde dem allens pappa och sa vi har den son vi vill ha 100 millioner och hans pappa ba nej skiter i kommer inte ge ett skit dem bara då dödadr vi han och sen ringde allens pappa upp och sa ja jag har 100 millioner vi kommer med dem ??? så när de träffades så såg allen att pappa hade satt hans gängmedlemar runt stället för att vara redo och sen började pappa och dem skjuta och dem sköt ner alla dem som hade kidnappat allen och sen gav allens pappa 10 millioner till allen för att han skulle kunna överleva själv för hans pappa ville hjälpa allen men kunde inte med tanke på att han är boss i sveriges största gäng och sen skaffade allen en lägenhet och blev ihop med en tjej och dem skaffade barn och sedan gifte sig och nu bor dem i en skit stor vila allens pappa hade köpt till dem och nu bodde dem har nu har allen bott här i 3 år allens tjej bara ork inte vara ihop med dig längre din farsa är boss i svergies största gäng hejdå allen blev väldigt ledsen och flyttade han till unive.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra med så bra rp jag kan och göra så gott jag kan :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska vinna ett scenario utan låta den som är imot dig ska också kunna få vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna rdm vdm powergaming metagaming ja jag har förstått reglerna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet då jag har spelat på unive innann och massa andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag heter milo och villl jätte gjärna börja spela på unive då jag har vänner som spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka