Accepterad miloQaz | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miloQaz

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? Miloqaz

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Akbari, 22 år tror jag det var.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, karaktärsfull, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Akbari, en ung teknologiexpert från Iran, flyttar till Unive för att vidareutbilda sig inom AI och etik vid ett av stadens ledande universitet. Efter att ha arbetat i IT-sektor och blivit medveten om de etiska utmaningarna med teknologi, vill han nu kombinera sin tekniska kunskap med en djupare förståelse för hur man skapar ansvarsfulla och hållbara teknologiska lösningar. Hans långsiktiga mål är att starta ett företag som utvecklar etisk AI, samtidigt som han bygger internationella nätverk för att främja rättvis och transparent teknologianvändning globalt. Ali strävar också efter att vara en förebild för unga människor och inspirera dem att använda sina tekniska färdigheter för samhällsförbättring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion för båda partnerna i scenariot. Realistiska scenarion som typ att när man blir stoppad av polisen så stannar man och inte kör iväg så snabbt. Samt bra polis RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid försöker vinna. Till exempel om jag har blivit skjuten i benet av oppositionen och dessa individer springer fram till mig för att kidnappa mig bör jag acceptera det och lyssna på motståndet då jag är underlägsen. Ibland får man dessvärre torska ett vapen eller två för att hålla rollspelet realistiskt och kul för bägge parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja typ kört iväg bil som inte är mitt, detta lede till att jag fick varning. Sedan när man läste reglerna då var man mera försiktigt till vad man får göra och inte göra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja jag har läst serverns regler och några exempel är. t.ex. är RDM och det står för random Death match, det är när man dödar folk utan någon anledning varför. VDM det står för vehicel Death match och det ät detsamma som vdm fast med bill och att man dödar med ett fordon. Powergaming och det är att man inte rpar på sina skador t.ex om man kraschar med en bill och sedan bara kör iväg och inte bryr sig om det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget mer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka