Nekad .milooox | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.milooox

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? .miloooz

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Niklas Göransson 25 år gammal fyller 26 om några månader

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? målmedveten,rolig,snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Niklas är född och uppvuxen i Göteborg han växte upp med sin mamma,pappa och sin bror Markus Göransson som nyligen gick bort Niklas hade en bra och normal uppväxt Niklas var bättre en de flesta i skolan därför vill Niklas bli läkare när han för hoppningsvis får sitt medborgarskap han vill även uppleva det dagliga livet i unive staden då han har hört att det är en väldigt bra stad med mycket trevligt folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och serös rp på en hög nivå jag har tidigare spelat på denna server och vet hur tråkigt det kan vara med lallare och därför försöker jag alltid att hålla en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna tex om en polis griper mig måste inte jag alltid gå fri ibland måste man låta motparten vinna så det blir kul för alla som spelar på servern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny på servern pratade jag ofta ooc och fick en gång en ban för detta efter denna ban har jag alltid tänkt på att ha push to talk så att detta inte skall ske igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-random death match villket innebär att man tex dödar någon utan anledning VDM-vehicle deathmatch villket innebär att man tex dödar någon med ett fordon OOC-Out of character villket innebär att man pratar i spelet om något som tex händer utanför spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget särskilt

Senast ändrad:
vill tillägga att detta var fel konto denna ansökan kom på den riktiga ansökan finns hos
@miloooz
mvh @miloooz och (milooox alt)

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom... detta är fel konto.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka