Nekad milol | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milol

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015728027/

Vad är ditt namn i verkligheten? milo

Vad är ditt discord namn? Frantixze#9178

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter clara och är en trevlig tjej som har ett bra liv med sin kille Jonas som clara älskar mästare av allt på hela planeten men clara är 21 år gammal och ganska ny till staden unive men efter sol hon är så snygg och snäll så får hon lätt killar men hon vill inte ha andra killar för det är Jonas som hon älskar men clara är en ganska neutral tjej som inte har jätte mycket intressen men ho kan ganska lätt bli arg men inte på Jonas me på tex poliser som ljuger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Unive är en Fantastisk Server med många Möjligheter och Mycket att göra och Mina Vänner kör på Unive och dom inspererade mig till att Vilja spela på Unive och man kan få ut mycket av servern genom att få Vänner och skaffa Jobb. Men jag kommer ta RP till en Ny Nivå på Unive med bättre personer och sånt. Jag kommer även göra så att fler kör på Servern och att dom ser RP på samma sätt. Jag kommer se till att folk känner sig välkomna när dom har

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unives aura är väldigt bra, sköna personer i servern, bra äffarer med bra arbeten. Och det är en bra rp med folk som sköter sig och inte bryter emot reglerna.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive igenom att mina kompisar började spela de och de såg jävligt roligt så då började jag spela de och de var riktigt roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla dom så dom blir bättre än vad dom redan är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är framförallt att ha roligt på servern och bidra med bra rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på nån annan servern fokus nu är bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka