Nekad Milokraup | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milokraup

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Milokraup/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo fönmo

Vad är ditt discord namn? Peter griffin / Milokraup#2409

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Erikson 19 år gammal precis flyttat in i storstaden efter att ha jobbat på toyota i ett år i Mjölby
Han är en relativt snäll/hjälpsam person men har en dålig sida vill börja med att sälja knark och råna banker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med mer rp på servern följa reglerna har många kompisar på servern som jag vill spela med. Jag vill kunna skaffa jobb köpa vapen börja med kriminalitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med att det kommer in fler spelare eftersom jag har många kompisar på FiveM som letar efter RP servrar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Betyder att man ska utföra scenariot och man kan både vinna eller förlora man får se hur det går inte bara vinna hela tiden det kanske är roligare att vinna men det är viktigare att det är roligt

Hur hittade du Unive? En vän recommenderade servern till mig och så joinade jag

Nekad, Utveckla gärna fråga 5,6,7. Det är bra om du berättar mycket om din karaktär för det kan göra RPn roligare och mer intressant. Du kan skriva en ny ansökan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka