Accepterad Milokraup | Ban överklagan (MUDDI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milokraup

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Milokraup/

Ditt Hex-ID: 11000014833b4b2

Vad är din discord tagg? Peter griffin / Milokraup#2409

Vem var det som bannade dig? Muddi

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grovt powergaming grovt suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte lyssnade på reglerna ordengklit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rymde från polisen med en annan vi dom körde in i oss jag skrev att det blöder men ändå

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom jag bröt mot regler och sluatde med RP och började powergame

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte varit avstäng någon gång är ny på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mera Roleplay bete mig läsa reglerna följa dom inte bara tänka på vad jag gör utan också vad andra gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte kan göra som jag vill jag måste följa regler lyssna på polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart allt blir inte som man vill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka