MiloBäst | Whitelist ansökning [Nemo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MiloBäst

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198978512789/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Milo#9891

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Milo Nilsson Kön: Man , född 1990-11-27I skåne, en väldigt skäggig typ, och älskar att ha rastaflätor och att vara blond. Milo kan stamma ibland och har lite taalfeeel. Milo är väldigt humoristisk och kan skratta åt nästan allt,. Han hatar att prata om sin familj och kan snabbt byta ämne om det tas upp, det beror att han inte har längre kontakt med sin familj eftersom att dem kastade ut honom när han var 18. Milo har även sömn problem och sover nästan aldrig, och kan därför va väldigt trög och ibland efterbliven Milo har precis flyttat till göteborg, därför kan jag redan varna för att han bytar dialekt mellan skånska och göteborska beroende på sitt humör. Han bor i en 1 mitt i centrala göteborg. Han hatar att vara inomhus, och är helst ute med vänner eller jobbar röven av sig. Milo har jobbat som sjukvårdare och överläkare tidigare i skåne. Han har även jobbat som polis under en längre period där han bland annat jobbat som intedetent och sekre

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag har mycket kundskaper om alla RP grund Reglerna och jag har mycket kundskaper om vad RP handlar om och jag kommer att spela väldigt mycket och han spelar inte på någon annan server och inget annat spel och jag kommer vara aktiv varje dag och minst 2 timmar - 4 timmar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern för att jag vill kunna jobba inom olika yrken och vill lära mig mer om RP och jag vill lära mig olika saker från dem olika yrkena.

Hur hittade du Multistaden? Det var så att min Kompis och min bror inspererade mig multistaden och sen har jag kört på den i en vecka och kollat och det ser ut som att det är väldigt bra RP och bra staffs.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP att bli Polis och bli Span och sedan bli piket och jag skulle viljat kunna lära mig mer om polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka