MiloBäst | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MiloBäst

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? Milo#9891

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2010

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:20 - 21:00
Tisdag 13:50 - 21:00
Onsdag 15:20 - 21:00
Torsdag 15:20 - 21:00
Fredag 13:50- 23:00
Helg 10:00 - 23:00

Berätta om dig själv Jag heter Milo och är upp växt i Skåne och började spela Gta när jag var 10 år och har sen vellat spela Fivem och på Unive och sen har laddat ner Fivem. Och så började jag spela på unive. Har spelat Fivem i 3 månader nästan och vill jätte järna hjälpa till i unive Staff team. Och jag kan ta stress samt har lite svårt med stavning samt utalande på vissa ord som är svårt. Och är väldigt snäll samt kan hjälpa till med saker.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpt Staff teamet och få bort lallare ser ganska mycket lall samt skulle hjälp många. samt hjälp många så de han förbättra sin RP. och om jag skulle banat någon så skulle jag ha clip på det så man kan bevisa för som har blivit bannade. skulle suttit mycket i dc och hjälp dom som sitter där och behöver hjälp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ca 2 och en halv månad.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig till att bli staff är at jag bli göra Unive till en bättre plats för alla. Och att det är extremt roligt att våra en del utav staff teamet. Jag vill helt enkelt göra Unive till en bättre plats. Jag vill ju även hjälpa till på Forumet med att kolla på t.ex ban överklagan och liknande. Jag vill ju även kunna bli den bästa staffen som jag kan bli. Det skulle också vara en stor ära att få chansen att vara med i staff teamet. Jag har även velat ta mindre tid på att Rpa och sen för att göra staff arbete

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ag kommer lägga in timmar varje dag till att ta supportärenden och hjälpa servern utvecklas och bli en bättre plats. Jag kommer bidra med idéer och tankar som kan hjälpa Unive utvecklas och jag kommer göra mitt bästa för att delta i staff teamet och utveckla servern. Jag kommer ge allt för den här servern och jag kommer inte att ge upp lätt, jag har bestämt mig för att jag vill göra Unive till en bättre plats och det är precis det jag kommer göra. Varje dag kommer jag se till att lallare ryker och att vi håller en seriös RP nivå på servern. Jag kommer att gå in för detta helhjärtat och bevisa att jag har vad som krävs för att bli support och ta på mig ansvaret som kommer med det.

Har du några tidigare erfarenheter? Tyvärr inte men vet hur man är support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring Teleportera en spelare till dig
/spec Följ en spelare automatiskt i noclip
/freeze Frys en spelare så att hen inte kan röra sig
/goto Teleportera till angivet id
/kick Sparka ut en spelare från servern
/noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med
/sqlban Du bannar en spelare i angiven tid
/dv Du tar bort bilen närmaste dig
/sqlunban Du unbannar en spelare
/sqlbanhistory Du ser historiken för de som blivit bannade
/sqlbanoffline Du bannar en spelare som är offline
/setjob Du ger angivet id ett speciellt jobb
/tpm Teleporterar till markör
/giveitem Du ger angivet id ett föremål
/giveweapon Du ger angivet id ett vapen
/givemoney Du ger angivet id pengar

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka