Nekad MiloBäst | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MiloBäst

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2010

Vad heter du på discord? Milo#9891

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar 15:15- 20:30 Heldagar 12:00 - 22:30

Hur länge har du spelat på Unive? 1månad och 3 dagar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? hålla koll så allt ser bra ut och att folk sköter sig och satt folk ej lallar runt och om de är kaos så försöka fixa det. och även hjäpa unive.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill hjälpa till och underlätta för staff en del och se till att alla har de roligt på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer få bort all Failrp, Powergaming, FearRp, Rdm och VDM. Eller ja så mycket som det går IAF. Jag kommer också att bidra med en roligare RP server! Jag vill vara med i denna utvecklingen på servern och föra oss till de stora hyllorna! Jag vill också kunna speca runt i staden och göra det till en bättre plats genom att t:ex om det sår en söndrig bil mitt i vägen så dvar man den, Små men många förändringar blir tillslut stort!

Varför ska just du bli servervakt? för jag kommer att försöka göra mitt bästa på att ta bort all Failrp, Powergaming, FearRp, Rdm och VDM Detta kommer jag göra genom att vara superaktiv och hjälpa folk och banna folk som inte tillhör i denna stad!

Varför vill du bli servervakt? jag skulle vilja testa på att vara räddaren bland folket på unive och jag vill kunna komma närmare med alla staff, support, mod m.m. på servern och kunna bygga en relation med dem alla som är unik mellan var och en jag möter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? yes, några exempel är /kick [ID], /svban [ID], /dv = att man tar bort bilen

Är du whitelistad på serven? Ja så klart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej bara kick för jag frågade min kompis om pengar. vet ej hur men.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive som är den bästa serven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka