Accepterad Milo_ | Medlem ansökning [glossy}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? sk4ningen (display: ! SkåNiNgeN)

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chico balka och har inga syskon, när han föddes bodde han och hans föräldrar i ett mellan stort hus i Spanien men när Chico var 15 år så flyttade dem till Sverige för att få bättre jobb och position på hus, Chicos pappa var boss i en kriminell maffia men inget som han visste om. Efter ett tag fick Chico och hans mamma redan på att han var maffia boss och de flydde där ifrån och de var därför dem flyttade till Sverige, efter ett tag började Chico lära sig svenska och börja bli lite små kriminell och han skolkade mycket från skolan och gick ut skolan med alla F och vissa - Vilket hans mamma inte var glad över och efter de började han hänga mer med kriminella grabbar och började få information om de kriminella livet och började utvecklas som kriminell. När Chico var 21 år flyttade han hemifrån till Unive och där bosatte han sig i ett litet hus men börja också gå dem kriminella vägarna, efter ett tag så hade han gått upp mycket i de kriminella han har nu varit boss i flertal gäng mm. Men efter ett tag så var han tvungen att fly landet av massa olika anledningar men nu 6 månader efter så har han valt att flytta tillbaks och börja om sitt liv i Unive. Chico har mycket intressen som bilar, motorcyklar. Han brukar mest vara med sin vänner Abdi och Wilma, Chico är en väldigt bestämd person som vet vad han vill och sätter alltid mål och planer för de han ska göra. Chico valde att flytta hem igen efter ett tag och se hur livet var i hans hemland, han träffade mycket familj och vänner där och flyttade in med sin mamma skaffade jobb och började tjäna pengar. Nu ett tag senare började han komma i kontakt med Jakob Larsson, De började snacka mer och mer. Nu har Chico bestämt sig för att flytta tillbaks till sverige och fortsätta sitt liv där. Börja hänga med Jakob då dem aldrig har träffats. Chico är ännu en gång tillbaks efter en låååång paus borta från unive och sverige, han vill jobba på sig själv och utveckla sig, han vill börja gå till gymmet. skaffa en diet och träffa nya vänner, synd för Chico men han kanske går så lågt igen att han kommer in i den kriminella världen ännu en gång. Chico´s måenden är bättre än aldrig för och han kommer inte låta någon stoppa han. Han är bestämd och vet vad han vill och vart han ska ta vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa scenarion, bra rp, utväcklad rp och hög rp nivå. Jag gillar också att hjälpa icke medlemmar och sånna som inte kan så mycket om rp bland annat. men jag vill också utveckla rpn på unive med de jag kan. Vill själv också kunna utveckla min egna rp för att kunna rpa så bra som möjligt med alla andra. :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna utan också "låta" ens fiender eller andra vinna och inte bara spela
för att vinna och få makt och tro att man kan styra och ställa hur som helst. Utan man ska rpa för att båda parterna ska ha rolig och ibland får man bara ta en förlust för att kunna göra de så roligt som möjligt för alla man spelar med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes. RDM: rdm står för random death match och kortfattat innebär att man ska ha en anledning för att skada/döda någon. Powergaming 2: Powergaming 2 står för att man inte bara ska spelar för att vinna utan att man också ska ge mot parten en chans att vinna scenarion. Cop bait. cop bait står för att man försöker få till sig polisens uppmärksamhet bara för att man t.ex. själv har tråkigt och vill bli jagad av polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rätt så mycket erfarenhet inom all sorts rollspel. t.ex. kriminell, polis, mekaniker, bilfirma mm. har spelat fivem upp mot 2år med pauser såklart men försöker såklart fortfarande jobba på att förbättra min rp på många olika sätt som gör att de kanske blir roligare att spela eller något i den stilen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka