Accepterad Milo_ | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Ditt Hex-ID: 11000010bf720a1

Vad är din discord tagg? Milo_#5317

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Nazism, Racism ~IndianTech Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för jag skrev en rasistisk sak och de är ju inte okej, jag ångrar mig stort att jag skrev de jag vet inte vad som hände med mig de bara kom ut ur min hjärna. Detta hände i en priv grupp så de va inget osm involverade unive eller något, jag ber så hämskt mycket om ursäkt och detta kommer aldrig hände igen jag lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute med husbilen och jag hade presic käkat klart så jag la mig i sängen sen fick ag ett pm av IndianTech som sa hoppa support då kunde jag inte snacka så jag fick bara gör de som blev sagt och sen blev jag perma, jag kunde inte argumentera så mycket då jag inte kunde snacka frö jag inte var hemma så de vara bara att aceptera de och nu ska jag försöka överklaga de för jag vill verkligen tbx till unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var jag som gjorde fel vilket jag ångrar stort och som var ett jätte dumt val av mig och min vän, Själv tycker jag att detta var den dumaste ideen jag har någonsin kommit på och jag ber jätte mycket om ursäkt jag vill så järna komma tillbaks till unive då jag tycker om servern och jag lovavr på allt att jag aldrig mer ska använda mig av dem orden igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer typ bara ihåg en ochde va presic när jag hade börjat på servern då så ville jag känna pengar så jag fråga en snubbe hur kännar man pengar snabbt så svarade han att man kan plocka vallmo så jag gick ju och plockade utan att jag visste att man behövde WL så jag gick och plockade sen blevjag bannad men jag överklagade bannen och sökte till medlem igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag hade bara försökt inte tänka på de och inte skrivit de för att undvika konsekvenser men så långt tänkte jag inte då för jag var lite över hypad just då så jag inte riktigt visste vad jag skulle göra så de bara kom ut ur mig men de är en sak jag har gjort så jag för stå för de, detta var skit dumt och när kag tänker efter hade jhag bara kunant försöka stoppa de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! absolut jag har lärt mig mycket som t.ex. att man alltid ska tänka efter innan man gör något och man ska alltid vara försiktig med de man skriver och jag lovar att detta aldrig kommer hända igen verkligen inte, Nu efter så inser jag hurm ycekt man fakstikt måste tänka efter för vad man skriver och jag ska se till att jag aldirg skriver sånhära fula ord igen, de var bara en mening och inget mer men jag få stå för de jag har gjort och de är viktigt att vara ärlig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag verkligen och jag skulle aldrig gjort de

vill också säga att allt detta var ett skämt fast man kanske inte ska skämta om de och det var inte riktat t någon eller något!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka