Accepterad Milo_ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198161010849/

Ditt Hex-ID: 11000010bf720a1

Vad är din discord tagg? ! SkåNiNgeN#8558

Vem var det som bannade dig? akam & ovve

Hur lång tid var din ban? prema

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag är unbannad ingame men spelar inte för jag igentligen ska va bannad, men blev bannad för doxing, är också unbannad i dcn för att jag har nytt konto för att jag skulle rensa min dc men hade för mycket på mitt konto

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skickade en grabbs adress, visste inte vad doxing var då och jag har snackat med karlsson och bett om ursäkt för de jag gjorde och allt verkar lungt imellan oss nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i dc med akam och ovve och 3 andra och så förklara ovve för mig vad doxing va och vad straffet var för de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! det är en rätt ban som jag står för samt ber om ursäkt för de jag gjort. De jag gjorde fel var att skicka hans adress i gruppen, har bett om ursäkt till karlsson, hans adress spreds inte utanför gruppen och jag ber hämskt mycket om ursäkt för mitt beteende samt regelbrotten jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg då de var väligt länge sedan jag vart bannad sista utom när jag vart bannad för doxing.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja! jag hade kunnat tänka mig efter vad jag gör och säger samt att jag kunde tänk efter vilka konsekvenser de är på det brottet jag gjorde vilket var fel av mig och jag ber hämskt mycket om ursäkt och det kommer aldrig hända igen jag lovar!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket blandannat har jag sökt upp och grävt in mycket i doxing och ddos bland annat och jag har lärt mig vilka konsekvenser de kan bli och nu hädan efter vet jag hur allt sånt går till. och ahde jag tänkt mig efter innan jag gjorde de så hade inget av detta hände men de har gått 6 månader nu sedan jag vart blackad och jag har mognat till och ber hämskt mycket om ursäkt för mitt beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du får en ny chans eftersom detta var ett tag sen nu, men händer det minsta skit som detta igen då kommer du inte vara på Unive fortsättningsvis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka