Nekad milo090909 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo090909

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milo

Vad är ditt discord namn? milooo0909

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter miguel clanaros och är 17 år och är lekfull och vill utforska världen och han föddes i sverige i malmö och växte upp med en fin familj både med mamma och pappa och syskon men dom var väldigt fattiga när Miguel var 10 år men hans pappa gav aldrig upp utan han försökte få mat på bordet och ge pengar till miguel så han kan uppfylla sina drömmar men när miguel blev 17år så bor han med sina kompisar och dom alla delar på hyran och Miguel har tappat kontakt med hans förälder och syskon men MIguel han gått med i kriminaleteten men han vill gärna gå ut och gråter varan natt och vill gå hem till sin mamma och pappa men han kan inte gå ut ur kriminaleteten. Men hans dröm är att starta eget och känna riktiga pengar från ett jobb inte från droger och sånt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en kreativ person och kommer bidra med bra rp och kommer hjälpa andra som har det svårt på servern och ta hand om servern som det vore min egna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ om jag har gjort rån och polisen kmr så ska man inte lämna scenariot utan vara med på det och senare om man gör ett polis jag så måste jag ha en bil som kör 250 km och inte en bil i 450 eller 400km då är det ingen rpa alls och då har polisen ingen chans att hinna ikap

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har det och RDM är att man dödar ngn utan anledning och VDM är att man kör över ngn med bil och dödar personen med den och NLR är att du får it komma i håg om vad som hände om ngn döda dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag och har spelat i 1 år och har spelat i unive ett tag och är redo för nästa steg

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag förstår

Nekad.
Anledning:
Utveckla: ALLTING!
När det kommer till "Berätta om din karaktär" så vill vi se: Namn, Efternamn, Ålder, Bakgrund, Känslor, Intressen och Framtidsplaner!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka