Nekad milo0000 | Medlem ansökning (Dinoee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo0000

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo Karlsson

Vad är ditt discord namn? MilanTheGreat09#0332

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jan Eriksson är en väldigt snäll och go grabb som vill allas bästa!
När Jan bara var 6 år dog hans bästa vän, hans mamma. Efter det blev Jan helt förstörd. Mamman hade vårdnaden om alla barnen, Jan och hans 2 syskon. Det är för att Deras pappa var en missbrukare och misshandlade barnen.
När mamman dog tvingades barnen att bo hos deras pappa. Vilket ingen av barnen ville men dom hade inget val eftersom att mamman inklusive hennes föräldrar hade gått bort.
När barnen kom till pappan blev det liv i luckan. Dom han inte ens komma innanför dörren innan bältet kom fram. Men 1 år senare dog pappan av en överdos och Jan och hans syskon flyttades till fosterfamilj.
Så sammanfattningsvis hade Jan en svår och tuff uppväxt.
Nu vill han sätta stopp för sånt och hjälpa andra så ingen blir utsatt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med riktigt bra och seriöst RP, bjuda in flera vänner till servern som också har ett väldigt seriöst RP. Jag vill verkligen bli medlem på denna server för det är den bästa server jag spelat på och mina vänner spelar här så jag vill gärna bli medlem på denna server!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex i ett scenario blir det mycket roligare RP om alla har chans att vinna i ett scenario!
Annars blir det inte lika kul.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den genom Vänner och youtube!

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka