Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg hansa!
Vad heter du IRL? Jag heter Sebbe Söder
Vad heter du på discord? s3bbe#1769
Hur gammal är du? 16 år
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 månad men har spelat förut från och till
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla de med många flera spelare som söker jobb hos trygg hansa och även massor med kunder till försäkringsbolaget! Även bidra med mycket tid och anställa dom som jag känner klarar av detta jobb hos trygg hansa!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter eftersom min pappa jobbar på trygg hansa IRL faktiskt och jag har sommarjobbat där i år!
Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 5-7 timmar varje dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!
Har du läst våra Regler? Jaaaa!
Vad heter du IRL? Jag heter Sebbe Söder
Vad heter du på discord? s3bbe#1769
Hur gammal är du? 16 år
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 månad men har spelat förut från och till
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla de med många flera spelare som söker jobb hos trygg hansa och även massor med kunder till försäkringsbolaget! Även bidra med mycket tid och anställa dom som jag känner klarar av detta jobb hos trygg hansa!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter eftersom min pappa jobbar på trygg hansa IRL faktiskt och jag har sommarjobbat där i år!
Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 5-7 timmar varje dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte!
Har du läst våra Regler? Jaaaa!