Nekad Milo. | Medlemsansökan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Unclemilomacdaddy69

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Andersson och är född och uppväxt i Sverige. Han fyller 20 år den 21 november men är inte så värst taggad på det. Davids uppväxt har varit ganska hård då han har haft mycket problem med skolan och familjen. Redan vid tidig ålder lämnade Davids pappa honom, hans mamma Annah Andersson och hans 2 systrar. Annah jobbade 2 jobb för att kunna försörja den brustna familjen men oavsett vad så visade hon sig aldrig svag. Redan när David var 14 var han tvungen att skaffa jobb för att kunna hjälpa sin mamma att ta hand om familjen men han tvekade ingen sekund på att hjälpa till, det är de minsta han kan göra för sin mor. När David var 18år gammal flyttade dom till en ny stad för att få ny och fräsch start och glömma allt det dåliga bakom sig. David gillade inte idén till en början då han inte ville behöva lämna dom få vännerna han faktiskt hade men efter bara några veckor i den nya staden Unive började David snabbt skaffa nya vänner, massvis med mer vänner. Annah fick ett jobb med bra betalt och behövde inte oroa sig för problem med ekonomin nu mera. Det var då David verkligen insåg att det här var den rätta linjen att gå i livet, han hittade själv ett riktigt bra jobb med bra betalt och sedan flyttade hemifrån som han hade längtat till att få göra sen hans nya liv startade i den nya staden Unive. 2 år senare var David en högt uppsatt chef på en av Sveriges största företag, han hade även blivit mycket bättre på att kommunicera med nytt folk och lyckats glömma alla sina tidigare trauman och lagt dom bakom sig. Efter alla dessa år i fattigdom och trauman har David äntligen lyckats komma undan ifrån allt det dåliga och nu lever lyckligt med glädje och pengar. Han försörjer fortfarande hans familj och mamma Annah är stoltare än någonsin, stolt att ha en son som David. Även efter allt som hänt i hans liv så är David en väldigt snäll och respektfull kille med mycket humor. Behandlar man honom med respekt behandlar han dig med respekt tillbaka. Hans familj betyder mycket för honom med tanke på att allt dom gått igenom tillsammans, även fast familjen är liten och trasig så stöttade alla i familjen varandra med mycket kärlek och förtroende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra, rolig och seriös RP. Jag vill även hjälpa till med att utveckla servern och göra den så bra som det bara går!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda parterna ska ha bra och rolig upplevelse på Unive RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Tillexempel RDM vilket innebär att man inte får döda eller slå andra spela utan någon bra anledning. COPBAIT innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet enkelt sagt. FEARRP vilket innebär att du inte spelar realistiskt, som om du tillexempel krockar in i en vägg i hög hastighet kan du inte bara fortsätta köra vidare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många vänner som håller på med RP som även är på den här servern så jag har lärt mig väldigt mycket ifrån dom om hur man beter sig och hur saker går till. Sen har jag spelat en del RP på konsol men det är mest lall, sen har jag kollat väldigt mycket på RP under min uppväxt så jag har ju en del erfarenhet ifrån det med.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att hela grejen med RP är väldigt roligt och spännande så jag är väldigt insatt i det!

Nekad, vänligen utveckla dina svar på frågorna "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?". Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka