Nekad milo.l | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo.l

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Mille

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Lindberg och är 24 år gammal. Han är uppväxt i stockholm och har bott i en Bob och hans pappa har inte levt i ett lyxs liv utan haft det tuft med pengar, jobb. Bobs mamma gick bort när han var 10 år gammal. Detta ledde till att han hade det tuft i skolan han började skolka och fick dåligt betyg, Bobs pappa jobbade på en mekaniker firma men fick inte så mycket batalt. Här är hu 15 år gammal och han har börjat ta livet mer seriöst, han har slutat skolka och hans betyg höjs bara mer ioch mer. Bob har haft ett stort intresse för bilar och att meka på bilar så hans dröm är att få jobba på en mekaniker firma. Bob har även ett stort intresse för jakt han gillar att jaga och skjuta djur. B Bob är en kreativ, omtänksam person han vill hjälpa till om saker händer eller om någon behöver hjälp. Bob kommer absolut inte göra något krimminelt kanske i framtiden bli han sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp, ska pa roliga scenarios, ha långa scenarios inte skapa ett scenario som är 5 min långt typ man kidnappar en person sen dödar utan försöka fördröja scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska göra så att båda persenerna som tex är med i ett scenario. Tex om man har gjort ett rån och så är polisen med då ska man inte tex hoppa ut och börja skjuta på direkten för att man inte vill förlira sitt vapen eller inte vill åka in i fängelset.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, suntförnnuft innebär att man ska tänka logiskt så som man hade gjort irl, som irl hanske man inte skulle kört på rött framför polisen. NLR innenbär new life role det betyvder har du blivit döda eller svimmat så ska fu inte komma ihåg det som har hänt innan utan börja om från början inte vet något som har hänt innan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem på många andra servrar. Har runt 1600 timmar på fivem och har spelat five m länge. HAr även varit medlem här på unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en trevlig person, omtänksam.

Nekad. Anledning: Utveckla samtliga frågor. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka