Accepterad milo.l | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo.l

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? .realmille

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Lindberg och är 24 år gammal. Bob är född i Sverige och uppväxt i Stockholm. Bob har en mamma, en pappa och en brorsa. Bobs brorsa heter Hugo. Hans pappa jobbade som mekaniker på mekonomen för länge sen. Detta har lätt till att bob har blivit väldig intreserad av att jobba med bilar så som att meka på bilar även att pimpa bilar och göra dom snyggare. Bob fick en en volkswagen när han var liten, bilen var inte så bra i skick. När Bobfick bilen av sin pappa så sa han. att den ska vara klar tills han blir 24 år gammal. Nu är han 24 å gammal och bilen är fullt fungerande. Bobs mamma jobbar som sjukvårdare, Hugo har blivit väldigt intresserad av att jobba inom sjukvården. Hans drom är att bli sjukvårdare nån gång i tiden. Bob är nu 24 och han har haft ett mål att närh an bli 24 så ska han flytta till en annan stad men han har inte vetat vilken han ska flytta till. Han har en kompis osm har bott i en stad vid namn unive staden, han har länge sakt att han borde flytta till nu i ca 5 år. Nu när bob är 24 så får han flytta till en annan stadn. Nu är Bob här i unive staden men han saknar en sak, ett svensk medborgar skap som gör så man får jobba i staden. Om man blir godkänd så kommer hans fokus bli att skaffa jobb.
Vi ses i unive staden/ Mvh Bob.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rp, rolig rp, skapa roliga scenarios som ska vara långdrivna och inte knidnappa sen döda utan förhandla med andra personer och se vad man kan få för den personen. Jag kommer vara aktiv ig och få jobb på ett wl jobb alltså kommer inte bli krim före senare om jag vill det men kommer fokusera på de wl jobb osm finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha roligt inte bara vinna som vissa andra brukar göra. Är man bara ute efter att vinna och powergame som andra glr för att inte förlora då blir det extremt tråkigt för de andra som är med i scenraiot. För att göra så andra får det roligt så kan man följa samtliga regler som tex krockar man in i en vägg så ska man rpa på sina skador.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har lästa igenom alla regler. Suntförnuft är den viktigaste reglen tycker jag. Jag ser att folk inte följer denna reglen ganska ofta och att man gör saker som man inte skulle gjort irl utan bara gör saker utan att tänka efter. Powergaming är också en viktig regel som många inte brukar följa, dom kan tex krocka in i en vägg sedan bara fortsätta köra för att det inte vill förlora sitt vapen då kommer vi in på powergamin 2 sammt att det blir inte roligt motpartens.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem här på unive innan för länge sen sedan har jag även varit medlem på ganksa många andra servrar. Jag har även 1600 timmar på five m och kna dom flästa reglerna väldigt bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka