Nekad milo.l | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo.l

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo lilja

Vad är ditt discord namn? Millle 2668

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bob Lindberg och är född i Stockholm 2000. bob är 23 år gammal. Bob är upp växt i Stockholm och flyttade till Skåne när han var 10 år. dom flyttade för hans föräldrar vill flytta till landet och skapa ett eget café.

Bob hade det ganska svårt i början med skolan och fick nästan bara E och var på kanten och få F. Bob bestämde sig för att inte ge upp med skolan så han pluggande flera timmar om dagen. Bob hade gjort ett schema om vilka dagar han skulle plugga och vilka ämnen. Betygen gick upp och när han slutade nian så hade han nästan bara B i alla ämnen och nu har han en dröm.

Bobs dröm är att jobba inom kåren tex ambulansen eller brandkåren. Bob har varit intresserad av kåren ända sen han föddes. bob är en väldigt snäll och omtänksam person och vill hjälpa till om något händer. Bob har en annan hobby det är att han brukar fiska och jaga med hans pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med på unive att ha en bra och utvecklad rp nivå jag kan skapa stora scenarion som gör att alla på servern har det kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man ska rpa fram ett scenario som är roligt för båda partners. Det handlar inte om att det bara är du som ska vinna utan det ska helt enkelt bli roligt för bägge två och ingen bör böla för att de inte vann scenariot.

Hur hittade du Unive? jag har spelat på servern och sen så spelade jag inte på ett tag och nu har jag börjat spela mer five m och då vill jag spela här.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan du automatiskt blir nekad. Lycka till!

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka