Nekad milo.l | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milo.l

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? .realmille

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Lindberg och är 24 år gammal. Bob är omtänksam, snäll, trevlig person. Bob är född i Sverige och uppväxt i Stockholm. Bob har en mamma, en pappa och en brorsa. Hans brorsa heter Hugo lindberg och är 25 år gammal. Hugo är också väldigt omtänksam och vill hjälpa folk om folk behöver hjälp. Bobs mamma jobbade som sjukvårdare och det har lätt till att Hugo har blivit väldigt intreserad av sjukvården. Hugos dröm är att bli sjukvårdare inom en snar framtid. Bobs pappa jobbade som Mekaniker och detta har lett till att Bob har blivit väldigt intresserad av bilar. Bob har fått väldigt många erfarenheter inom att vara mekaniker. När bob var 15 år gammal fick han en gammal wolkswagen som inte var i topp skick. Motorn startade inte och det var mycket rost på bilen. Men med hjälp av bobs erfarenheter så kan han fixa bilen och byta ut motorn ta bort all rost från bilen. Nu när han är 24 år gammal så är bilen fulltfungerande och han köra runt med den dagligen. Nu när han är 24 år gammal så har han haft en dröm att flytta hemfrån men han har inte vetat vilken stad han ska flytta till. Han har haft en kompis som har bot i en stad vid namn Unive staden. Bob har haft lite funderingar och har bestämmt sig att flytta dit men för att han ska få skaffa jobb behöver han bara skaffa ett giltigt medborgare skap.
Vi ses i unive staden/ Mvh Bob.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social RP, Rolig rp, skapa roliga scenarios som sak vara långdrivna. Jag ska försöka få ett WL jobb och sattsa på det alltså inte bli krim, jag kommer försöka bli anställd på sjukvården sedan på min andra karaktär komer jga kanske försöka bli anställd på någon mekaniker firma så som sc styling eller mekonomen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst menas med att man ska spela för att ha roligt och inte bara vinna. Är man bara uter efter att vinna och inte rpa på sina skador/ powergama för att tex inte förlora sitt vapen så blir det inte så roligt för motpartens som är med i scenariot. För att göra så alla får det roligt när man gör scenarion så kan alla som är med i scenariot följa samtliga regler.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igen alla regler. Suntförnuft är den viktigaste reglen tycker jag det är även den reglen som minst folk brukar följa. Powergaming är också en viktig reggel tycker jag och som folk inte heller brukar följa för att dom tex inte vill förlora sitt vapen eller andra saker och då kommer vi in på powergaming 2. Om tex en person gör detta flera gånger blir det inte så roligt för motparten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem här innan, jag har även varit medlem på många andra. Jag har runt 1600 timmar på five m så jag har ganska bra erfaren heter inom rp. Jag kan även alla de grundregler som servern har.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka