Nekad Milo Karlsvärd | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo Karlsvärd

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August Andersson

Vad är ditt discord namn? Xdgurkan#3999

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Gustavsson och föddes 25 juli 2002. Han hade en ganska ordinär uppväxt och hade det relativt bra med en lycklig familj osv. När man blev äldre började han komma in i dem kriminella kretsarna och började sno bilar i mycket tidig ålder. Han började hänga med kriminella gäng. När han var 17 så blev han skjuten i låret men det läckte ganska snabbt men han har ett stort ärr ärr. Han kan vara mycket aggressiv och tycker om att starta bråk. Han kan dock också vara ganska snäll ibland. Han tycker om att spela fotboll, handboll men han är inte så bra så att han kan bli proffs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik karaktär som ofta kommer vara online. Jag kommer att bidra med att höja RP nivån så mycket jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra scenarion roligt för båda spelarna och inte bara för att man själv ska vinna på det. Om det t.ex sker ett rån så ska man spela med för båda och inte bara slå tillbaka/skjuta och inte heller vara kaxig eller arg. Man ska vara livrädd.

Hur hittade du Unive? Vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka