Milo Joneson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo Joneson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198228435104

Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? millerille#4060

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Milo Joneson och han hade en extremt jobbig uppväxt. Han blev slagen av båda sin pappa och sin mamma när han var liten. Han bodde i San Andreas när han var på ett ungefär tio år. Han valde en dag att ta i kontakt med socialen eftersom att hans pappa hade hotat honom med en kniv. Han har flyttat fram och tillbaka i flera olika familjer men aldrig riktigt känt sig hemma förens han kom till en stad som hette Unive. Han flyttade ditt och bodde med en mamma och pappa. Dom första veckorna så sa han inte så mycket utan han satt mest tyst. Det tog på ett ungefär två veckor tills han började känna sig hemma sen dess. Han hade börjat att gå i skolan igen men han hoppade direkt av det pga att han blev mobbad av alla killar för han kom från en annan stad. Han mådde extremt dåligt igen om började gå ut på gatorna. Det gjorde så att han började hamna i kriminella områden och började med kriminella aktiviteter. Han har precist fyllt 18 år och har skaffat ett fåtal vänner. Han stora intresse innan var att fixa på bilar eller att bli advokat. Men nu så finns det bara snabba pengar i hans huvud. Han brukade hälsa på sin foster mamma och pappa ibland men nu har han slutat med det helt...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska vara medlem på unive är för att jag älskar att köra rp och jag är riktigt engagerad av mig. Jag är positiv och jag älskar hjälpa till. De jag känner att jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer, ett starkt engagemang och en bra känsla mot Community. Jag tycker väldigt mycket om att ta hand om en server vilket som jag har gjort innan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får min intresserad är att det är en sån bra gemenskap mellan alla medlemmar i Communityn och att alla är så insatta i RP. Det är sånt som jag verkligen älskar. Jag anser också att denna servern har bra mods och ett riktigt roligt koncept. Jag gillar verkligen Unive för att jag har verkligen letat efter en seriös rp så himla länge och äntligen har jag hittat en.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att jag ska utvecklas inom socialt och att jag skulle vilja skapa så verkliga scenarion så bra som möjligt. Skulle även vilja växa inom detta Community. Och att speciellt få lära känna alla nya spelare som har samma intresse som jag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att uppnå en så bra RPare som det möjligt bara går och utvecklas inom RP och inom servern. Jag hoppas verkligen att jag uppnår alla kriterier för att kunna bli medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej tyvärr inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Godkänd efter muntlig! Välkommen. Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka