Nekad Milo. | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Ditt discord namn: MangoMeno

Ditt Hex-ID: steam:11000016e0a5a54

Vad för typ av beslut gäller det? Min helper roll

Vem/vilka tog beslutet? Oklart men staff teamet antar jag, fick en anmälan på mig.

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att jag gjorde misstaget att ressa mig själv under ett scenario för att jag tyckte dom gjorde fel som abusea bugg, förstod efter att det jag gjorde var fel och kom också på efter att jag inte kan ressa mig själv i mitt egna scenario. Efter allt hoppa alla som var med i support och kom tillslut fram till att vi glömmer scenariot där ingen blir kidnappad, ingen dör och ingen blir av med ngt vilket alla tyckte va en bra ide.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte att beslutet är fel aktigt så sätt med tycker att jag borde få en till chans då jag gjorde mycket bra för teamet och förstått vad jag gjort fel o ej sitter i nekar det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ej bevis så sätt men blev ju av med helper rollen av efter ett scenario, jag vet att modden fille var med i support och sätt klippen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka