Accepterad Milo. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199806437972/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e0a5a54

Vad är din discord tagg? MangoMeno

Vem var det som bannade dig? Muckas och Raxy

Bild på banmeddelande: bild_2025-05-28_000045539.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Både för att jag ej hade bevis på vad som hade tidigare hänt och han som anmälde mig ej berätta vad som hade hänt innan men då måste staffsen såklart gå för dom bevisen dom har och ej ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är en grabb ig som heter Bosse Gold, vi har beefat under längre period men jag har aldrig kunnat göra så mycket då han var snut, han blev nyligen blivit kriminel då jag kunnat göra mer, jag träffade han igår 28maj mella 01:00 och 02:00 där han satt i samma bil som dom vi krigar emot och han sköt emot oss vilket och förstärker anledningen till atyt jag rånade honom, innan jag rånade hnm så stod vi i cirka 10 min vid gs pizzeria och prata där jag försökte få ut han men han vägrade åka ut så vi sket i det, senare ser vi dom rulla på vägen där deras bil går sönder och dom frågar om jag kan laga, jag säger såklart ja men tar chansen eftersom bosse satt där, JAG RÅNADE INGEN ANNAN I DEN BILEN så han som gjorde anmälan har inget med dehär att göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att han som anmälde mig för brist på social rp har jag bråkat med ig under längre period och han sköt emot oss senast igårr vilket han igår tror jag i hamnen som Roziii specca. Han ska inte äns blanda sig in i gängkrig när han är solo...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger tidigare men båda bansen var felaktiga så ena försvann och den andra blev mhcket mildare för halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag menar jag hade kunnat skita i hnm för att slippa åka på ban som jag nu gjorde men skulle fortfarande rånat hnm alla dagar i veckan eftersom han sköt emot osss här om dagen och vi har bråkat länge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt nej då jag anser att jag ej gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka