Antagen Milo. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ditt discordnamn: MangoMeno

Ange ditt födelsedatum 21 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag hade kunnat bidra med många bra saker till Staff teamet. Jag är Väldigt hjälpsam, social och kreativ av mig, jag är även väldigt Ambitiös. Jag vet hur man bemöter folk både generöst och professionellt samt har respekt. Jag har personligen inte varit på servern hur länge som helst men men vet hyffsat hur sakerna går runt, jag vet saker som kan och behöver förbättras i RPn och jag kan reglerna och kommer att avgöra allt med respekt emot reglerna. Jag är som sagt Ambitiös så online näst intill varje dag och jag jobbar hårt för att nå mitt mål vilket är att va en andel till att göra Unive bättre och bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är ju såklart RPn, Det är både Fear RP, som ett till exempel när jag riktar emot dom och dom skriker att jag ska skjuta dom bara för att dom inte vill förlora sitt favorit vapen vilket är hur orealistiskt som helst, och det tycker jag att Unive borde ta hårdare åtgärder på. Sen är det också Sunt förnuft liksom folk gör så orealistiska saker så att det är sjuk. Nej men vad jag vill komma fram till är egentligen alla regler, folk måste lära sig respektera Unives regler annars hör dom inte hemma här, samt många måste bli bättre på att respektera Staffs för det har jag stött på många som ej är.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi som ett team måste ju såklart jobba tillsammans, sen måste Staff våga ta hårda åtgärder om dom bryter emot reglerna. Sen menar jag inte ett misstag och ban, man kan hoppa in i samtal med person och förklara vad dom gjorde fel och vad dom bröt som ett till exempel och ge dom en varning, om dom ej förbättras så får man utan tvekan tar hårdare åtgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att agera professionellt handlar mycket om både respekt och att vara mogen, sen också vara den större personen, vilket också handlar mycket om att vara mogen. Alltså att det är viktigt för Staffen att alltid behandla folk med så mycket respekt som möjligt och vara så mogen som möjligt, alltså vara den större personen. För mig så tycker jag att det mycket är så att det mognaste och lugnaste personen alltid är mest professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går ju inte i skolan alla 5 dagar i veckan och skolan blir ju lite då och då så nästan varje dag under veckan kommer jag kunna göra Staff arbete men dagar och tider skiljer sig ifrån vecka till vecka. Jag är oftast vaken på nätterna vilket jag oftast ser mycket fail RP och inte många Staffs vakna, där är det bra att ni har mig som är vaken nästan hela nätter varje natt som då kan hålla koll på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än en månad och jag älskar det mer och mer för varje dag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte på såna här stora servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är nöjd med det jag kryssat i, sen har man ju vad man mest hoppas på vilket är Don Ansv där jag tycker sånt är både intressant och kul!

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka