Accepterad Milo. | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? MangoMeno

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016e0a5a54

Ange ditt födelsedatum 21 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv näst intill varje dag, går i skolan sällan så är fri nästan hela tiden, är mer av en natt människa så är oftast vaken då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än en månad!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Nej

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som ett tillexempel att specca folk och ser till att dom rpar på ett dugligt sätt och följer våra regler. Om dom ej gör det så kan jag skicka en varning eller ban till dom beroende på hur vad som hände och hur dom bemöter mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att sånt här är kul, jag har inte mycket för mig på dagarna och tänkte då kanske försöka få chansen att göra något jag verkligen tycker om. Jag diggar Unive väldigt mycket och strävar efter att servern bara ska bli bättre och bättre, och då i hopp om att jag kan va en anledning till att servern strävar framåt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan till exempel vara om jag felaktigt banar någon bara för att jag personligen inte tycker om dom, ett till exempel kan vara att jag inte bannar eller ger någon en varning även fast dom precis flyggt ner ifrån ett berg i 400kmh helt oskadd bara för att det är min polare.
Abuse kan vara att jag tror att jag bestämmer över alla och kan göra precis hur jag vill bara för att jag är server vakt. Bara för att jag är server vakt så gäller fortfarande samma regler för mig som alla andra!
Abuse kan också vara ett jag ger mig själv eller en polare ress i ett scenario bara för att vi inte vill dö.
Om det är några som ska följa reglerna är det alla högre uppsatta på servern eftersom vi blir som en förebild för alla andra.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka