Nekad Milo.287 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.287

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Milo_lysekil_brush#8555

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Vincent Svensson är en 23-årig kille som är känd för att vara hjälpsam och arbetsam. Han älskar att hjälpa människor i sin omgivning och är alltid redo att ställa upp när någon behöver hans hjälp. Utöver detta har han också en passion för snickeri och spenderar mycket av sin fritid med att bygga saker och skapa vackra möbler.

Vincent är född och uppvuxen i en liten stad i södra Sverige. Han har alltid varit intresserad av att hjälpa andra människor och har därför alltid varit engagerad i olika volontärarbeten och välgörenhetsorganisationer. Han trivs med att arbeta med händerna och har utvecklat en imponerande skicklighet inom snickeri.

Vincent har också ett starkt arbetsmoral och är alltid villig att ta på sig extra ansvar på jobbet. Han har tidigare arbetat som snickare på ett byggföretag och har fått beröm för sin noggrannhet och sitt hårda arbete. Vincent är övertygad om att hårt arbete lönar sig i längden och han strävar alltid efter att göra sitt bästa i allt han gör.

Sammanfattningsvis är Vincent Svensson en ung man med stort hjärta som älskar att hjälpa andra och som har en passion för snickeri. Hans arbetsmoral och engagemang för att göra sitt bästa i allt han gör, gör honom till en förebild för många.

Vincent har haft en bra uppväxt och båda hans föräldrar har bidragit till hans uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös RP , jag kommer hjälpa nya spelare att hitta ett första jobb till exempel. kommer inte lalla som jag har lärt mig av mina misstag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så att båda kan vinna i ett scenario. Man ska också spela för att ha kul och inte bara vara kaxig/dryg

Hur hittade du Unive? Jag hittade det för att mina vänner spelade Unive sen så började jag också testa att spela fiveM och började spela på fiveM

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka