- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo
Vad är ditt discord namn? milo_lysekil_brush.
Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Vincent Svensson är 24 år gammal och har vuxit upp i staden Unive. Redan tidigt utvecklade han ett stort intresse för bilar. Tillsammans med sin pappa tillbringade han många timmar i garaget, där han lärde sig att meka och förstå hur bilar fungerar på djupet. Denna praktiska erfarenhet formade Vincent till en tekniskt skicklig och problemlösande person.
Vincent har en passion för fiske. Han älskar att tillbringa tid vid vattnet, oavsett om det är vid en sjö, flod eller hav. För honom är fiske mer än bara en hobby; det är ett sätt att koppla av, njuta av naturen och få en känsla av lugn och tillfredsställelse.
Vincent är en lugn och målmedveten person som finner stor glädje i det han älskar. Fiske ger honom en unik känsla av ro och lycka som han inte hittar någon annanstans. Samtidigt har han en stark känsla för rättvisa, men hans vägval är ovanligt. Istället för att använda sina tekniska färdigheter och sin förståelse för bilar på ett traditionellt sätt, har Vincent valt en annan väg.
Vincent har länge burit på en stor dröm – att bli yrkeskriminell. Det som lockar honom är inte bara den spänning som den undre världen erbjuder, utan också de komplexa riskerna och utmaningarna som kräver både list och mod. Han ser kriminaliteten som en arena där han kan använda sin tekniska briljans och sin kreativa förmåga att tänka utanför de traditionella ramarna. För Vincent är det mer än ett mål; det är en livsväg han är beredd att gå till varje pris. Drivet av en stark beslutsamhet, ser han fram emot att navigera denna farofyllda värld, övervinna alla hinder och, framför allt, bevisa sin skicklighet inom detta mörka område. Att ständigt ligga steget före och bemästra denna farliga konstform är vad som driver honom framåt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och bra rp. jag har har rollspelat förut så jag vet hur man ska bete sig. (har ca 600h på unive)
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man bara inte spelar för sin egna karraktärs vinst. och man ska spela som att motparten ocskå kan vinnna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått dem. en av dem är till exempel RDM och det är när man dödar någon utan en anledning Och VDM är att man använder ett fordon som vapen.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat unive i ca 600h och rollspelat som krim i 400h utav dem
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, jag är seriös när jag rollspelar och gillar att träffa nya vänner i spelet.