Nekad Milo.287 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.287

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199445709794/

Ditt Hex-ID: 1100001588a13e2

Vad är din discord tagg? milo_lysekil_brush.

Vem var det som bannade dig? elbiV

Bild på banmeddelande: P1700392.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag irriterade han med att jag gick ifrån han när han skulle gripa mig. Sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev stoppad av polisen, sedan hamnade jag i förhör eftersom jag hade på mig droger. Efter det så erände jag brotet och skulle till fängelsetm, Då behövde dem gripa mig och då skämtade jag med dem att jag GICK så dem inte kunde gripa mig. Men efter några gånger så stannade jag och lät han gripa mig efter det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varigt bannad för krim utan krim och de lärde jag mig att köpa krim, Dem andra gångerna kommer jag inte ihåg efter som det var länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gått ifrån han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla med poliser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka