Nekad Milo.287 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo.287

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199445709794/

Ditt Hex-ID: steam:1100001588a13e2

Vad är din discord tagg? chips__1

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-09 182920.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fear rpa och det var världigt onödigt att få inte bara ge upp för det var 4 personer som var runt om mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 3 andra killar åkte i en bil sedan så såg vi våra fiender. För tidigare hade dem sagt ¨knulla din mamma'' osv med massa sån attityd. Vi bestämde oss då att vissa att dem inte ska trycka ner oss, samt ville vi vissa vilka som besämde och att man inte ska ha onödig attityd Så vi åkte framför bilen som dem var i (som hade kaxat och är fiender). så föraren hoppade ut och och smällde föraren i dems bil, efter så hoppade vi ut och riktade och då så valde pasageraren att börja skjuta mot oss ifrån innuti bilen. kort efter det så kom dems andra grabbar och började skjuta mot oss. det led till att jag blev skjuten av en kille i benet så jag rammlade. kort efter det så sprang dem fram, efter de när jag var påväg upp och stå upp så skulle jag rikta på han för han riktade inte på mig när jag låg ner. så han började rikta på mig när jag var påväg upp så jag antog när jag låg ner att han trodde jag var död så min plan var att jag skulle döda dem när dem trodde att jag var död. sedan så började han rikta på mig när jag var påväg att ställa mig upp och sen började jag skjuta han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga Ja och nej för det handlar mycket om reflexer och timing i det scenariot. sedan så var det ca 4 på natten så jag var ju världigt trött och mina reflexer kanske kunde varigt bättre om det var på dan när man e pigg. sedan så började motparten rikta vapen mot mig precis när jag reste mig upp, vilket tyder på en snabb och oförutsägbar händelse. I spel där reaktionstid och timing är avgörande, kan sådana snabba förändringar leda till missförstånd om avsikter och handlingar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg många utav dem för det var 1år sen+ men jag kommer ihåg att det var krim utan krim sedan var de säker några 1h ban. sedan har jag ingen anning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara gett upp men jag var också sur på dem för att dem provoserar och pratat skit om min mamma osv. sen var dem många mer ewn mig så jag håller med att jag inte skulle börjat hoppa upp och skjuta i det läget

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det var onödigt samt så är det mycket timing och reaktionstid i mitt perspektiv. Svar ja det var onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep riktig seriös grabb spelar för regler och är duktig😍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka