Nekad Milly söderström! | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milly söderström!

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Jag hittar inte min åtgärd
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv De var så att jag skrev "Ngr" till en tjej på unive via misstag. och då blev jag kallad t support, sen så sa jag att jag inte ville gå dit för var lite rädd. men dem staffsen jag sa nej till var redbull och kalleanka då jag vet att dem inte kvar. Blev avstängd från dc åxo...

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag kommer inte göra om det, och kommer alldrigbryta mot regler igen.. jag har lärt mig av minna misstag. Jag menade inte att skriva "Ngr" till tjejen jag har sagt förlåt för jag vet jag gjorde fel..

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvvär..

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Jag hittar inte min åtgärd
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv De var så att jag skrev "Ngr" till en tjej på unive via misstag. och då blev jag kallad t support, sen så sa jag att jag inte ville gå dit för var lite rädd. men dem staffsen jag sa nej till var redbull och kalleanka då jag vet att dem inte kvar. Blev avstängd från dc åxo...

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag kommer inte göra om det, och kommer alldrigbryta mot regler igen.. jag har lärt mig av minna misstag. Jag menade inte att skriva "Ngr" till tjejen jag har sagt förlåt för jag vet jag gjorde fel..

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvvär..

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Vad heter du på discord eller vad är ditt discord-id?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka