Nekad milllez | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milllez

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo Möller

Vad är ditt discord namn? miloo32

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Kim Curry är en nybliven 21 åring som är beredd att leva livet fullt ut. Han är en äventyrsfull grabb som är väldigt välomtyckt, han försöker vara på allas goda sida, finns inget bra med onödiga konflikter. I hans uppväxt bodde han på en gård ute på landet där han mekade mycket med bilar och motorer med farsan, det var där hans motor intresse började, efter det har det bara stigit och han vill mer än gärna jobba med motorer i framtiden. Han är lätt att prata med och svår att ogilla med tanke på glädjen och energin han har.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med händelserika scenarion där jag inte alltid kommer spela för vinsten så det blir roligare för alla och mer spännande och realistiska scenarion. Jag kommer därpå kunna bidra med en seriös rp där jag kommer försöka få så bra realistiska scenarion som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid gå för det som är bäst för en själv, då man inte påriktigt alltid får precis som man vill, utan ibland måste man låta motståndaren vinna, t.ex om man är gisslan i ett rån är det inte realistiskt att bara springa iväg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna, två av dem är RDM och VDM, RDM står för random death match och betyder egentligen att man dödar någon utan anledning, VDM är vehicle death match och det är när man kör på någon med ett fordon. En till regel är powergaming där man utnyttjar spelets möjligheter istället för att reagera realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive och andra servrar sedan 2021 med uppbehåll, har varit medlem innan wipen på Unive också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka