Nekad milllez | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milllez

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027868069/

Ditt Hex-ID: 11000013fa251a5

Vad är din discord tagg? milllez#6969

Vem var det som bannade dig? BJÖRNBÄRRET MANEN

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att det såg ut som att jag streamsnipade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag skulle stjutsa min kompis till en bensinstation för han behövde en bensindunk, men då stod det att bensindunken redan var full (han hade ingen bensindunk på sig), så han reloggade, medans han försökte komma in i spelet igen så gick jag in i butiken vid bensinstationen, för jag märkte att jag var hungrig och törstig. När jag hade gått in i butiken sa jag att jag var hungrig, men eftersom att jag inte vet exakt vart kassan är i alla butiker så gick jag till vänster precis när jag kom in i butiken för att se om den var där. När jag sedan såg att kassan var på högersidan, så jag gick dit och skulle köpa min mat och dricka, då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag streamsnipade inte på något sätt. Jag skulle köpa mat och dricka, jag sa att jag var hungrig, och så blev jag bannad. Jag gjorde inget som bryter mot reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Blev bannad 1 timme för lall (tror jag), när jag då snodde en postnord bil för att komma till sjukhuset. Då lärde jag mig att vara mer realistisk och inte hålla på att sno bilar, utan försöka att fixa skjuts eller taxi.

2. Blev bannad i två dagar för powergaming, två bilar krockade (jag var inte i en av de bilarna), så jag körde fram till en bil som krockat och skulle fråga hur det gick, fast då körde han bara iväg, så jag körde också iväg, och då blev jag bannad. Så staffen trodde att jag var den som krockade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara tyst när jag gick in i butiken och ha bättre rp, när jag tänker efter nu i efterhand så hade man nog inte gjort det irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska gå direkt till dit jag ska så jag inte råkar ta en omväg och så att det inte ser ut som att jag streamsnipar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka