Ej Antagen milliz2.7 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

milliz2.7

Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? milliz2.7

Vad är ditt Hex:ID steam:110000115285fdb

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv på Unive varje dag och rpar. Det är mitt största intresse. Utöver Unive så umgås jag väl med vänner utomhus och hänger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan April detta år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag är lila spelare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på de runt om dig när du rpar. Liksom vdmar en grabb din kompis tar du ID, klipp och sv-bannar. Eller om en spelare lallar kan du alltid kicka de om hen inte slutar. Men främst ska servervakter hålla koll på Icke medlemmar som oftast tar bilar, kör in i folk, metar och så vidare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna rpa roligt, snyggt och på en hög nivå inne på Unive utan att det kommer t.e.x. en icke medlem och kör in i folk eller pratar ooc, fear rpar. Jag skulle säga att Unives rp ska UPP, inte ner. Vill verkligen kunna bidra med extremt god aktivitet, banna problem spelare, kicka lallare (vid behov) och så vidare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du är en korrupt sv så bannar du utan anledning till exempel eller kickar om och om igen fast en spelare inte gjort något fel. Eller om du kör en bil och så kommer en sv som inte gillar dig och bara dvar din bil. Detta är korrupt inom SV teamet.

Nekad, du abusar dina perms som staff.
Lallar genom att eskortera spelare när du är i noclip.

Nästa ansökan är om 30 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka