Nekad Milliss | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milliss

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilia

Vad är ditt discord namn? Millis#1928

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2005

Berätta om din karaktär. Zoe Cooper, född 2000-11-14 (22 år) är en karaktär som levt ett mörkt liv i Storbritanien, när Zoe var 15 år så gick hon på en internat skola i Storbritaninen som hette Bexhill College, Bexhill-on-sea! Under den tiden hon gick där blev hon mobbad av tre tjejer som hette Jane, Andrea och Yasmine, de drog henne i håret och kränkte hennes utseende varje dag i 3 års tid. Med den tiden blec Zoe mer och mer känslokall, hon vågade inte öppna upp sig till nya människor och hon stängde inne alla hennes känslor, 1 år senare alltså när Zoe var 19 år flyttade hon till Sverige och där träffade hon en kille som fångade hennes hjärta totalt. Zoe kände sig som den mest lyckliga tjejen i världen, killen hette Abbe och kom från Mali. De var tillsammans i två år och med den tiden började Zoe se mer på den kriminella världen! En dag så drog Abbe när Zoe var 21, han hörde inte av sig nånting till Zoe på 6-8 månader och Zoe blev helt förkrossad! Nu ser Zoe svart och tänker inte låta sig stoppas av någon som kommer i hennes närhet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt bra och social rp inom det kriminella! Och jag ska försöka sprida så mycket glädje jag bara kan på servern så det kommer bli mycket socialt rp från min sida.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att du inte kan vinna alla scenarion hela tiden. Du måste låta den andra partnern vinna med.

Hur hittade du Unive? Genom Twitch

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka