Nekad MilleTheOne | Medlem ansökning [9bit] [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleTheOne

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Real_Zaba/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Mille#1083

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snubbe vid namn Franklin Derome han kommer från förorten med hopp om att komma tillbaks på fötterna, han är 25 år, Han gillar att lira fotboll med polare och hänga i centrum han har precis börjat tänka över sitt liv så han vill flytta till en ny stad och skaffa ett nytt liv där han får bestämma och göra vad han vill och försöka gör sitt liv bättre än var de var innan. Han har mycket hat mot samhället då han tycker staten har misslyckat han och de är därför han vill samt flytta för att alltså skaffa en nya vänner och bilda familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en aktiv spelar som spelar så ofta jag kan jag är schysst människa och respekterar alla som respekterar mig kan ta kritik om jag gör fel samt förbättra mig om de är så att de behövs, Jag kommer alltid vara seriös och spela efter reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att jag såg en stor potential att spela då den är väldigt aktiv och bra rp så tänkte se om den är värd att köra på.

Hur hittade du Unive? Genom en polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mina karaktär att utvecklas och bli en bättre människa och medans utveckla min egna RP förmåga och lära mig mer och RP och hur man gör de på så bra sätt så alla får en lika bra experience som jag själv, vilket då leder till bättre RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? De jag vill uppnå är att ha en rolig tid och spela på en server med aktiva Staffs samt spelare som gör att de blir roligare och spela, samt då lära mig mer och att RP och få göra de på en bra server där folk inte lallare och sånt, där de mesta dels är seriös RP och inte att folk lallar och förstör för mig och andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka